Komunikaty

Wakacje 2021. Właściciele obiektów noclegowych zadowoleni z lipca!

Wakacje 2021 polscy turyści po raz kolejny tłumnie spędzają w kraju. Sprawdziliśmy, jak wygląda sytuacja branży turystycznej po pierwszym miesiącu lata. Czy lipiec był tak owocny dla właścicieli obiektów noclegowych, jak donoszą media?

Grupa FB Antczak inwestorem i generalnym wykonawcą 5-gwiazdkowego hotelu Baltic Wave w Kołobrzegu

Luksusowy pięciogwiazdkowy hotel Baltic Wave, z 468 apartamentami i wyjątkowym basenem infinity edge, powstaje w Kołobrzegu pod prestiżową marką Crowne Plaza. – Jako doświadczony deweloper, generalny wykonawca i inwestor, stale rozwijamy nasze kompetencje w segmencie premium rynku hotelowego – podkreśla Marcin Antczak, wiceprezes FB Antczak.

„Kłujący” problem wśród personelu medycznego

Co roku w Polsce, dochodzi aż do 37 000 zakłuć i zranień wśród personelu medycznego podczas wykonywania codziennych zadań zawodowych. Według danych WHO, 37% zakażeń WZW typu B, 39% WZW typu C oraz 4,4% HIV – to odsetek rozpoznawanych chorób po zranieniu się sprzętem używanym w placówkach sektora ochrony zdrowia. Konsekwencją tego typu zdarzeń są zakażenia personelu poważnymi chorobami zakaźnymi, co przyczynia się m.in. do absencji w pracy. Zranienia i zakłucia stanowią ryzyko dla zdrowia i życia nie tylko lekarzy czy pielęgniarek, ale również dla pacjentów. Ze względu na wagę problemu powstała Koalicja na rzecz Bezpieczeństwa Szpitali, która opracowała deklarację pt.: „Bezpieczny szpital, to bezpieczny pacjent” odnośnie zakłuć i zranień wśród personelu medycznego.

Portowa Straż Pożarna Florian zadba o bezpieczeństwo w Porcie Gdańsk

Od 1 lipca 2021 roku Portowa Straż Pożarna Florian realizować będzie ochronę przeciwpożarową na akwenach o łącznej powierzchni 13.5 tysiąca hektarów.

Dan Cake startuje z kampanią telewizyjną Bułeczek Mlecznych

„Kawał Pysznego Śniadania” – pod takim hasłem marka Dan Cake rusza z pierwszą kampanią telewizyjną w Polsce. Akcji towarzyszą działania digital i konkursowa aktywacja konsumencka. Za kampanię odpowiada 19 Południk, Value Media i SalesTube.