Zgłoś swój biznes i Wygraj pop up store!

Masz własną markę? Chcesz z nią dotrzeć do szerszego grona klientów? Działasz online, ale chciał(a)byś spróbować swoich sił we własnym stacjonarnym lokalu? Zgłoś swój biznes i Wygraj pop up store! Właśnie wystartowała I edycja konkursu. Do zdobycia jest własny lokal w centrum handlowym Atrium na 6 miesięcy wraz z pakietem świadczeń dodatkowych. Łączna wartość nagrody wynosi 200 000 zł. Wypełnij formularz i zwiększ swoje szanse na szybki na rozwój!

Wygraj pop up store! to program zainicjowany przez Atrium – właściciela i zarządcę centrów handlowych w Środkowej Europie – skierowany do młodych marek i przedsiębiorców. Jego celem jest wsparcie początkujących brandów w rozwoju biznesu oraz zwiększenie ich szans na zaistnienie w handlu offline.

W pierwszej odsłonie programu Atrium zaoferuje zwycięskiej marce lokal handlowy w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu. Jest to obiekt o silnej i ugruntowanej pozycji, położony w samym centrum miasta, w pobliżu Rynku i wielu kluczowych szlaków komunikacyjnych. Laureat konkursu otrzyma swój własny sklep bezpłatnie, na okres 6 miesięcy. Ponadto, w tym czasie będzie mógł użytkować części wspólne obiektu bez ponoszenia kosztów (tzw. service charge). W pakiecie od Atrium otrzyma także sfinansowanie pensji pracownika przez 6 miesięcy oraz kosztów wystroju lokalu. Nowy sklep i koncept handlowy zwycięskiej marki zostaną bezpłatnie wypromowane w Galerii Dominikańskiej oraz na jej kanałach cyfrowych.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy wejść na stronę www.atriumpopup.pl i wypełnić formularz. Zgłoszenia można przesyłać do 23 listopada br. Szczegółowe zasady konkursu Wygraj pop up store! znajdują się w Regulaminie.

Atrium w Polsce od wielu lat wspiera młode brandy, często działające wyłącznie online. Marka co roku zaprasza do współpracy przedsiębiorców, którzy poszukują możliwości zaistnienia w fizycznej przestrzeni. Zainteresowanym brandom spółka umożliwia prezentację oferty w ramach pop-up’ów zlokalizowanych na Pasażu Wiecha, pod kompleksem handlowym Wars Sawa Junior. To doskonała okazja do rozmów z klientami i sprawdzenia swoich sił oraz wizji własnego biznesu w tradycyjnej sprzedaży.

Projekt Wygraj pop up store! jest element programu Atrium Razem, którego celem jest wsparcie i integracja lokalnej społeczności oraz wspólne budowanie przyjaznego środowiska rozwoju.

Atrium European Real Estate Limited

Atrium to jeden z wiodących właścicieli, zarządców i deweloperów centrów i nieruchomości handlowych w EuropieŚrodkowej. W portfolio Grupy znajduje się 26 aktywów zlokalizowanych w czterech krajach: Polsce, Czechach, Słowacji oraz w Rosji, o łącznej wartości rynkowej 2,5 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto (GLA) wynoszącej ponad 809 000 mkw. Spółka jest notowana na giełdzie w Wiedniu oraz Euronext Amsterdam, gdzie oznaczona jest symbolem ATRS.

W styczniu 2020 r. Atrium ogłosiło nową strategię dywersyfikacji swojego portfela poprzez inwestowanie i zarządzanie mieszkaniami na wynajem, ze szczególnym uwzględnieniem Warszawy.


Drukuj